Materiale promotionale:
De ce brelocurile personalizate sunt elemente promotionale excelente pentru clientii dvs.?
Cele mai populare articole promoționale au în comun cel putin două trasaturi comune. Aceste trăsături ar trebui să fie întotdeauna primele lucruri pe care le căutați atunci când alegeți articole promoționale pentru clientii dvs. și când cântăriți ce tipuri de articole se vor potrivi cel mai bine promovarii afacerii dvs.
In primul rand vorbim despre latura practica, cat de portabile si cat de usor va puteti asigura ca partenerii sau clientii vor vedea zilnic logo-ul sau mesajul firmei dvs. iar cel de-al doilea este raportul dintre valoarea adaugata/pret. Astfel brelocurile personalizate din piele le imbina cel mai eficient pe ambele. Sunt in mana clientilor in fiecare zi si costul de achizitie este modest. De aceea un breloc personalizat din piele, placut la atingere, rezistent va avea mult mai multe sanse sa ajunga la cheile clientilor decat orice alta alternativa.
Este practic:
In primul rand un produs promotional trebuie sa fie practic. Altfel ajunge aruncat intr-un sertar sau direct la gunoi. Scopul produsului este sa fie utilizat zilnic si eventual vazut de client pentru a genera expunere pentu compania dvs la fiecare utilizare. Cu cât este mai utilizat obiectul, cu atât mai bine. De aceea produse cum ar fi brelocurile sunt elemente promoționale care nu dau gres.
Aici totusi trebuie sa tineti cont de calitatea lor. Calitatea unui breloc din piele naturala, comparat cu unul ieftin, din plastic sau cauciuc poate face toata diferenta. De la 0 return of investment la 100%. De la utilizarea lui zilnica, constientizarea brantului, expunere, poate chiar si cross-sell pana la aruncarea lui la gunoi in momentul primirii. Deci daca faceti o investitie in produse promo si asteptati rezultate, atunci recomandam sa folositi produse pe care clientii le vor utiliza.
Un breloc de chei de exemplu, se va folosi de mai multe ori pe zi – cand incui casa înainte de a pleca la serviciu, deblochezi mașina, incui sau descui dulapurile de la birou, etc.
Este portabil:
Al doilea factor important este portabilitatea. Un element promoțional bun este ușor de transportat de la un loc la altul, astfel încât acesta să poată fi utilizat în multe locuri diferite pentru a genera expunere maximă.
Aceasta nu înseamnă că articolele legate de birou, cum ar fi mouse pad-urile, nu sunt bunuri promoționale bune, dar înseamnă că articole precum brelocuri, bratari personalizate, tag-uri personalizate, care pot fi vazute, transportate in genti, buzunare, la chei au un avantaj mult mai mare. Atunci când un breloc din piele, calitativ, poate cu aspect neobișnuit este folosit în fața altor persoane, acesta generează interes pentru articol, iar mesajul publicitar pe care îl poartă are o atenție prea mare, putand vinde pentru tine la randul lui.
Are o valoare excelenta pentru bani:
Valoarea adusa pentru banii cheltuiti este un factor esențial în ceea ce privește publicitatea pe care un element îl poate genera si este întotdeauna un element important în momentul cumpărării articolelor promoționale.
Poate fi dificil să se atingă un echilibru între calitate și cost, dar poate face o diferenta enorma investitia in ceva calitativ, din piele, lucrat manual comparat cu un produs din plastic, impersonal. Practic diferenta este intre a fi purtat zi de zi sau deloc. Ce iti doresti pentru articloul tau promotional?
Nu uitați să luați în considerare ca elementele pe care le alegeți vor reflecta imaginea companiei dvs.
Cu cat alegeti mai bine aceste elemente, cu atat proiectati calitate, profesionalism, creati un brand recunoscut si imprimati aceasta imagine clientii dvs.
Gasiti aici produsele noastre. Sau daca doriti un breloc cu o forma mai speciala va rugam sa ne contactati. Preturile sunt competitive si discutate in functie de model si numar de bucati. Pentru detalii ne puteti scrie la office@smallet.ro